Framtid Sápmi 4: Millä tavala tuulivoiman rakentaminen vaikututtaa poronhoithoon?

12 februari 2025, 18:00

Föörelääsninkiä ja jutteluja

Stadshuset Kristallen, plan 5 samt Hägerstensåsens medborgarhus

Tuorestaina 9 janyaaria/tammikuuta kello 18:00

Hur påverkas renskötseln av vindkraftsutbyggnaden?/Millä tavala tuulivoiman rakentaminen vaikututtaa poronhoithoon? Per Sandström pittää luenon, tusentti mettän huushollaamisessa, Sveriges Lantbruksuniversitet. Vastaaja; henkilö Jellivaaran palkisesta.

Veres tutkimusraportti selittää niistä seurauksia mitä tuulivoimala oon porhoin. Malånin palkisessa, mihinkä oon rakenettu usseita tuulimyllyparkkia ja mihinkä vielä uusia meinathaan rakentaa, tuktijat saattava näyttää millä mallin poroitten liikkuminen oon muuttunu tuulivoiman tulon jälkhiin. Jällivaaran palkinen tullee kans saahmaan vaikutuksia koska usseita isoja parkkia meinathaan sinne rakentaa. Artikkelissä DN-debatt-sivula ryhmä tutkijoita oon sitä mieltä ette oon selvä ristiriita suuniteltun maale rakenetun tuulivoiman ja poronhoijon välilä Pohjois-Ruottissa.